Cara nak jaga Tuah

Hai,

 

 

14823_10201235515038735_1090933063_n

tomey nyerrrrrrrrrr

suka la tu orang belai2 dia

sampai terkejip-kejip mata

syok sangat2 ler tu…hahaha

Korang jangan tak tahu ni kucing bangsawan tau

asalnya dari Melaka

nama nya Tuah

Hang nya tertinggal kat kedah heheheh

Setiap kali balik KL mesti jumpa tuah

kucing ni manja sangat dengan orang

sebab tu jadi kesayangan semua

 

1236761_10200489681553364_589859896_n

Tengok tu aksi Tuah

memanjang nak dibelai2

Kalau bab makan alhamdulillah tak memilih sangat Tuah ni..

dia makan ini jer ^_^

10154452_10201719075407442_4324111062239410659_n

sebab tu gemok gedempol n gebu hihi

mama tak nak ajar dia makan makanan sisa2 tulang  takut nanti diapergi  kacau rumah orang ker

tong sampah orang ker… macam tu lah

bagus strategi mama saya ni ^_^

Bila tuah agak bau2 sket diaorang akan mandikan dengan air dan

kadang2 kalau nak cepat,  sembur kan jer spray anti bakteria

tapi ni yang kucing punya tau , bukan racun untuk pokok2 yer….

nanomed-aerosol-cat

Fido anti bacteria aerosol spray for cats 

ape yang best pasal produk ni dapat elak kan bakteria melekat kat tuah

biasalah kucing kan tak duduk diam…merayau jer keje

balik umah, kita ambik dan belai2 jer dia  terlupa pulak dia bawak balik bakteria sekali mihmih…

so demi kesihatan Tuah ni adik2 ipar belikan Fido anti bacteria aerosol spray for cats

senang jer spray jer dia hihi20140525_202728

tengok tu rilex jer dia bila kena spray

tak pedihkan mata jugak kot produk ni mihmih…

yang paling best Fido anti bacteria aerosol spray  ni adalah

20140525_202935

 

boleh prevent H1N1 !!!!!

virus tu memang bahaya…boleh menyebabkan maut

produk ni memang sangat bagus la pada saya

macam-macam fungsi yang ada  seperti mempercepatkan kadar penyembuhan luka pada kucing

penting tuh dan menggunakan nanomed teknologi yang g boleh mencegah 99% kuman dan bakteria/kulat.

Kalau tak percaya boleh tengok kat SINI

kalau nak beli produk kucing murah-murah ada kat SINI

Kalau nak tengok produk FIDO yang lain boleh tengok kat SINI 

hehe  semua dah kalau2 la pulak…nak tunjuk kan banyak betul pilihan yang ada untuk kita pilih

demi kesihatan kucing-kucing kita ^_^

 

 

#tuahtersayang