Sambutan Hari Guru 2014

Hai,

 

Untitled

Majlis sambutan hari guru pagi  tadi alhamdulillah berjalan dengan lancar  dan meriah.

Kami diarak dengan kumpulan kompang sekolah dah macam kenduri kahwin rasanya…hehe

Cikgu Fatina cakap, ni kali ke 2 dia diarak dengan kompang selepas 18 tahun lepas…

hoho bagus budak-budak nih membangkitkan memori terindah buat cikgu-cikgu…

IMG-20140517-WA0004

 

Ramai yang  tonjolkan bakat terpendam hari ni..

kagum dengan semangat diaorang nak hiburkan pelajar

memang sangat2 happening td ^_^

dengan band sekolah yang awesome!

20140516_100609

seksafon : when i was ur man

tak sabar nak sambut lagi untuk tahun depan hihi.

Yang paling best sambutan hari guru tahun ni adalah saya dapat sambut bersama classmate zaman sekolah menengah dulu huhu bersama dengan cikgu Asmat ^_^

20140516_113637

 

sangat buat saya teringatkan sekolah lama, SMK Sultan Yahya Petra..

Cikgu ni classmate waktu tingkatan 4 dulu

paling saya tak sangka semua memori kami dulu waktu kat sekolah dia ingat

saya pulak termalu sendiri bila dia boleh sebut nama adik beradik saya  ≧◠◡◠≦✌

Banyak dah yang saya lupa rupanya

Umur pon dah nak masuk 30 an kan…

Ni plak  kawan-kawan baru  tahun ni ^_^

rakan2 s.y.s

 Siap ada anugerah guru paling menarik lagi sempena hari guru…

Cikgu disiplin yang menang anugerah cikgu paling menarik nie, siap ada sash lagi hehe

IMG-20140516-WA0018

bergaya tak dengan spek mata hitam  tue….

 

Terima kasih dan tahniah buat AJK Kelab Guru S.Y.S 

jasa mu kami kenang, orang kuat majlis ni cikgu fatina 

tak duduk diam aritu, kehulu ke hilir dia bila jadi tuan rumah ni…hehe

ape pun semuanya OK !

 yang penting semua orang happy cukup la tu

Selamat hari guru buat semua pendidik di Malaysia,

terutamanya buat semua guru- guru  saya

jasamu akan dikenag sampai bila-bila…

 

#gurupencetuskretaivitipenjanainovasi